Verkkoviestintä – vuorovaikutuksen ja toiminnan tehostaja
Itsepäivitettävät, helppokäyttöiset ja eri päätelaitteilla toimivat responsiiviset verkkosivut varmistavat yritysviestinnän näkyvyyden. Verkkosivuston toteutus aloitetaan alkukartoituksella, tavoitteiden määrittelyllä ja tilaajan toiveiden priorisoinnilla. Tärkeä osa onnistunutta lopputulosta on verkkosivuston visuaalisen ilmeen, sisällön ja käytettävyyden huomioiminen suunnittelukokonaisuudessa. Asiakasymmärryksen avaaminen osaksi käytettävyyttä varmistaa selkeän ja tehokkaan käyttöliittymäsuunnittelun. Verkkosivut ovat näkyvä osa brändiä ja laadukasta yrityskuvaa. Verkkoviestintää voidaan tehostaa lisäpalveluilla (esim. blogi, verkkolehti, uutiskirje, tapahtumakalenteri, salasanasuojatut sivut, galleriat, kävijäseuranta, ym.)
Paraskaan verkkosivusto ei löydy kävijöille itsestään
Verkkosivustoprojektin yhteydessä voidaan lisäpalveluna toteuttaa kohderyhmäkohtainen markkinointisuunnitelma toimenpiteineen, hakukonelöydettävyyden tehostaminen ja kävijäseurannan työkalujen asentaminen sekä tarvittava käyttäjäanalytiikan raportointi.
Siirry referensseihin